Ik heb Facilitair Management gestudeerd en in 2002 mijn diploma behaald. Gedurende 10 jaar ben ik binnen deze branche werkzaam geweest.
Ik heb voornamelijk coördinerende functies uitgeoefend en ben daarom betrokken geweest bij verschillende projecten. Deze coördinerende functie heb ik binnen verschillende organisaties uitgevoerd, zoals: Politie Amsterdam-Amstelland, Waterbedrijf Vitens.
In de loop van de jaren ben ik me gaan realiseren dat ik mijn kwaliteiten op een andere manier wil gaan inzetten, namelijk voor kwetsbare mensen.
In 2012 heb ik daarom een carrière switch gemaakt richting de hulpverleners branche en ben ik begonnen met de studie Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, welke ik bijna heb afgerond. Vanaf deze periode heb ik middels vrijwilligerswerk veel ervaring opgedaan met verschillende doelgroepen en de kans gekregen om als zzp’er voor verschillende cliënten ondersteunende werkzaamheden uit te voeren.
Vanuit deze positie heb ik diverse werkzaamheden uitgevoerd die gerelateerd zijn aan bewindvoeringswerkzaamheden. De meest relevante taken zal ik hieronder benoemen:
-pgb aanvragen, pgb administratie en pgb beheer
-op maat afsluiten van de meest uiteenlopende verzekeringen
-belastingaangiftes
-gemeentelijke aanvragen zoals kwijtscheldingen, meedoe-regelingen en (bijzondere)bijstand.

 

Van nature ben ik een echte regelaar en zeer oplossingsgericht. Ik houd van orde en zie het altijd als een uitdaging om zaken voor elkaar te krijgen.